-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY:
Kupując u nas możesz odstąpić od zawartej transakcji bez podawania przyczyny, lub wymienić towar .
Aby to zrobić prześlij do nas stosowne oświadczenie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wzór oświadczenia znajdziesz na stronie https://www.watertogo.pl/pdf/zwrot_towaru.pdf
Wyślij zeskanowane oświadczenie prześlij pocztą elektroniczną na adres sklep@akar.olsztyn.pl lub tradycyjną pocztą na adres AKAR Sp. z o.o. ul. Wincentego pstrowskiego 35, 10-601 Olsztyn.
Po wysłaniu oświadczenia odeślij do nas przedmiot w nienaruszonym stanie, a my zwrócimy wpłaconą przez Ciebie należność na podane w oświadczeniu konto bankowe.
Pamiętaj, że towar odsyłasz na swój koszt.
PROCEDURA REKLAMACYJNA:
Jak zgłaszać reklamację?
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@akar.olsztyn.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. AKAR Sp. z o.o. ul. Wincentego Pstrowskiego 35, 10-601 Olsztyn
Zalecany jest kontakt ze sprzedawcą przed wysłaniem reklamacji, gdyż może być możliwość usunięcia usterek zdalnie. Dodatkowo możemy Państwu przesłać formularz reklamacji do uzupełnienia który znacząco usprawnia proces reklamacyjny i skraca okres jej rozpatrywania.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Jeżeli kupującym nie jest konsument dostarczenie reklamacji za pośrednictwem przewoźnika – odbywa się na koszt kupującego.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.