• Zwroty i reklamacje

ZWROTY:

Kupując u nas możesz odstąpić od zawartej transakcji bez podawania przyczyny, lub wymienić towar .
Aby to zrobić prześlij do nas stosowne oświadczenie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.  
Wzór oświadczenia znajdziesz na stronie  https://www.watertogo.pl/pdf/zwrot_towaru.pdf 
Wyślij zeskanowane oświadczenie prześlij  pocztą elektroniczną na adres  sklep@akar.olsztyn.pl lub tradycyjną pocztą na adres  AKAR Sp. z o.o. ul. Wincentego pstrowskiego 35, 10-601 Olsztyn.
Po wysłaniu oświadczenia odeślij do nas przedmiot w nienaruszonym stanie, a my zwrócimy wpłaconą przez Ciebie należność na podane w oświadczeniu konto bankowe. 

Pamiętaj, że towar odsyłasz na swój koszt.

PROCEDURA REKLAMACYJNA:
Jak zgłaszać reklamację?

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@akar.olsztyn.pl, lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy. AKAR Sp. z o.o. ul. Wincentego Pstrowskiego 35, 10-601 Olsztyn

 Zalecany jest kontakt ze sprzedawcą przed wysłaniem reklamacji, gdyż  może być możliwość usunięcia usterek zdalnie. Dodatkowo możemy Państwu  przesłać formularz reklamacji do uzupełnienia który znacząco usprawnia  proces reklamacyjny i skraca okres jej rozpatrywania.

  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy  stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu  rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, w  szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także  za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Jeżeli kupującym nie jest konsument dostarczenie reklamacji za pośrednictwem przewoźnika – odbywa się na koszt kupującego. 

 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur  rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.